elarbgzh-CNenfrdeitrusres

Ερωτήσεις - Απαντήσεις

1. Πως μπορώ να δω τις τιμές

Η ιστοσελίδα μας απευθύνεται τόσο σε ιδιώτες όσο και σε επαγγελματίες - επιχειρήσεις. Για την προστασία των πελατών μας (επαγγελματίες - επιχειρήσεις) οι τιμές είναι ορατές μόνο για τους εγγεγραμμένους πελάτες μας (επαγγελματίες - επιχειρήσεις). Για να κάνετε εγγραφή πηγαίνετε στο Δημιουργία λογαριασμού καταχωρείτε τα στοιχεία σας και μόλις κάνετε την εγγραφή σας περιμένετε έως 24 ώρες για να εγκριθεί η εγγραφή σας. Στην συνέχεια θα λάβετε ένα email ότι ο λογαριασμός σας ενεργοποιήθηκε και είσαστε έτοιμοι να ξεκινήσετε τις αγορές σας.

2. Πως κάνω μία παραγγελία

Μόλις ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός σας κάνετε είσοδο και ξεκινάτε τις αγορές σας. Επιλέγετε τα προϊόντα που θέλετε πατώντας προσθήκη στο καλάθι. Για πιο γρήγορη επιλογή προϊόντων μπορείτε μέσω του μενού ΠΡΟΪΌΝΤΑ να κατευθυνθήτε στην κατηγορία που σας ενδιαφέρει.

Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας κάνετε ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Ιδιώτες:Θα ενημερωθείτε από εμάς τηλεφωνικώς αν υπάρξει κάποια έλλειψη σε κάποιο από τα προϊόντα που παραγγείλατε, ημερομηνίες λήξης (σε περίπτωση που είναι μικρότερες από 3 ημέρες) και οτιδήποτε άλλο που θα πρέπει να σας ενημερώσουμε έτσι ώστε να γνωρίζετε όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

Επαγγελματίες - Επιχειρήσεις:Θα ενημερωθείτε από εμάς τηλεφωνικώς σχετικά με τις διαθέσιμες ποσότητες, πιθανές ελλείψεις και πότε θα είναι διαθέσιμες, ημερομηνίες λήξης (σε περίπτωση που είναι μικρότερες από 5 μήνες) και οτιδήποτε άλλο που θα πρέπει να σας ενημερώσουμε (πχ. η συσκευασία να έχει αναγραφόμενη τιμή) έτσι ώστε να γνωρίζετε όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

Επαγγελματίες - Επιχειρήσεις:Μετά την συνεννόηση μαζί σας και την επίλυση τυχόν ζητημάτων θα λαμβάνετε το προτιμολόγιο τις παραγγελίας σας στο οποίο θα αναγράφετε και το τελικό κόστος της.

3. Τα μεταφορικά έξοδα περιλαμβάνονται

Οι τιμές που βλέπετε στην ιστοσελίδα μας είναι τιμές από το κατάστημα μας.

4. Πώς μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου

Ιδιώτες:Η παράδοση της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει είτε από το κατάστημα μας είτε στο χώρο που θα μας υποδείξετε.

Επαγγελματίες - Επιχειρήσεις:Η παράδοση της παραγγελίας μπορεί να γίνει είτε με δικά σας μεταφορικά μέσα (Παραλαβή από το κατάστημα μας) είτε με αποστολή της παραγγελίας σας με κάποια μεταφορική εταιρεία που θα μας υποδείξετε.

5. Υπάρχει ελάχιστη παραγγελία

Ιδιώτες:Ναι υπάρχει ελάχιστη παραγγελία και το ποσό είναι 10€

Επαγγελματίες - Επιχειρήσεις:Ναι υπάρχει ελάχιστη παραγγελία και το ποσό είναι 30€ χωρίς τους φόρους (ΦΠΑ) και μεταφορικά έξοδα. Παρόλου που εταιρεία ΛΕΩΝΙΔΗΣ απευθύνετε σε εμπόρους - επιχειρήσεις και πιστεύει ότι γνωρίζουν οι πελάτες της τι σημαίνει ο όρος χονδρική πώληση.

6. Πως μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου

Η παραγγελία σας μπορεί να πληρωθεί με τους παρακάτω τρόπους

  1. Με μετρητά (Παραλαβή από το κατάστημα εφόσον υπάρχει η διαθέσιμη ποσότητα)
  2. Με την παράδοση της παραγγελίας (ΜΟΝΟ για την πόλη της Καβάλας)
  3. Με αντικαταβολή (Σε συνεννόηση με την εταιρεία ΛΕΩΝΙΔΗΣ και τα έξοδα βαρύνουν τον αγοραστή-πελάτη)
  4. Με κατάθεση σε Τράπεζα
  5. Μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners.
  6. Με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass.
  7. Με αποστολή χρημάτων μέσω συστήματος μεταφοράς χρημάτων (MoneyGram)

7. Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου

Επαγγελματίες - Επιχειρήσεις:Στην περίπτωση που δεν έχουν παραγγελθεί τα εμπορεύματα (λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας) ή δεν έχουν σταλεί από εμάς προς εσάς αλλά έχετε στείλει τα χρήματα τότε σας επιστρέφουμε τα χρήματα σας αφαιρώντας τα έξοδα της αντίστροφης μεταφοράς.

Σε κάθε άλλη περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας

8. Μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα

Επαγγελματίες - Επιχειρήσεις:Εάν για οποιοδήποτε λόγο υπαναχωρήσετε σε σχέση με κάποιο είδος της αγορά σας μπορείτε να το επιστρέψετε το συντομότερο δυνατόν και εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του και πάντα σε συνεννόηση με την εταιρεία "ΛΕΩΝΙΔΗΣ".

Να λάβετε υπόψη ότι >η εταιρεία "ΛΕΩΝΙΔΗΣ" διατηρεί το δικαίωμα της μη αποδοχής επιστροφής εμπορευμάτων.

Επιστροφές χρημάτων ΔΕΝ γίνονται μόνο αντικατάσταση προϊόντων.

Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται με μεταφορικά έξοδα που βαρύνουν τον πελάτη.

Απαραίτητη προϋπόθεση σε κάθε περίπτωση είναι το επιστρεφόμενο είδος να έχει άθικτη και πλήρη τη συσκευασία του και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς του.

Σε κάθε περίπτωση επισημαίνεται πως τα έξοδα αποστολής που χρεώνονται στο πελάτη για την αποστολή και παράδοση της παραγγελίας του σε αυτόν, δεν επιστρέφονται.

9. Απορίες

Εάν για οποιοδήποτε λόγο έχετε απορίες για κάποιο από τα παραπάνω παρακαλώ επικοινωνήστε στο +30 2510 831643.

Πληροφορίες επικοινωνίας

Διεύθυνση

Δημοτική Αγορά Καβάλας 1/23

Τ.Κ. 65 302 Καβάλα, Ελλάδα

Τηλέφωνο / Φαξ
+30 2510 831643
Email

info@leonidiscompany.gr

Cookie Policy

Cookies

Ένα αρχείο Cookie είναι - σύμφωνα με τη Wikipedia - ένα μικρό κομμάτι δεδομένων που αποστέλλεται από έναν ιστότοπο και αποθηκεύεται στο πρόγραμμα περιήγησης ιστού ενός χρήστη ενώ ένας χρήστης περιηγείτε σε έναν ιστότοπο. Όταν ο χρήστης περιηγείτε στον ίδιο ιστότοπο στο μέλλον, τα δεδομένα που αποθηκεύονται στο cookie μπορούν να ανακτηθούν από τον ιστότοπο για να ειδοποιήσουν τον ιστότοπο για την προηγούμενη δραστηριότητα του χρήστη. Τα cookies σχεδιάστηκαν για να είναι ένας αξιόπιστος μηχανισμός για τους ιστοτόπους να θυμούνται την κατάσταση του δικτυακού τόπου ή της δραστηριότητας που είχε κάνει ο χρήστης στο παρελθόν. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει κλικ σε συγκεκριμένα κουμπιά, σύνδεση ή καταγραφή των σελίδων που επισκέφθηκε ο χρήστης πριν από μήνες ή και χρόνια. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το θέμα μπορούν να βρεθούν στη Wikipedia.

Σκοπός αποθήκευσης και απόκτησης πρόσβασης σε cookies:

  • Εξατομίκευση ιστότοπου (για παράδειγμα: εξοικονόμηση μεγέθους γραμματοσειράς, προοπτική έκδοσης ιστοσελίδας ή έκδοση προτύπου)
  • Αποθήκευση δεδομένων ή αποφάσεων του χρήστη (για παράδειγμα: δεν χρειάζεται να εισάγετε στοιχεία σύνδεσης και κωδικό πρόσβασης σε κάθε ιστότοπο, θυμηθείτε τα στοιχεία σύνδεσης κατά την επόμενη επίσκεψη, διατηρώντας πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα που προστίθενται στο καλάθι)
  • Ενσωμάτωση κοινωνικών ιστότοπων (για παράδειγμα: προβολή των φίλων σας, ανεμιστήρων ή δημοσίευση δημοσιεύσεων στο Facebook ή στο Google+ απευθείας από τον ιστότοπο)
  • Προσαρμογή διαφημίσεων που εμφανίζονται στον ιστότοπο
  • Δημιουργία στατιστικών στοιχείων ιστοτόπων και ροών δεδομένων μεταξύ διαφορετικών ιστοτόπων

Παρακάτω θα βρείτε συνδέσμους με πηγές που δείχνουν πώς να ορίσετε τις συνθήκες αποθήκευσης και να αποκτήσετε πρόσβαση σε cookies που έχουν ήδη αποθηκευτεί στη συσκευή του χρήστη για τα πιο δημοφιλή προγράμματα περιήγησης στο διαδίκτυο.

  • Firefox
  • Chrome
  • Internet Explorer
  • Opera
  • Safari

Λόγω του μεγάλου αριθμού τεχνολογικών λύσεων, δεν είναι δυνατή η δημοσίευση σαφών οδηγιών σχετικά με τον τρόπο ρύθμισης των συνθηκών αποθήκευσης και την πρόσβαση σε cookies χρησιμοποιώντας τις ρυθμίσεις όλων των διαθέσιμων συσκευών και λογισμικού που έχουν εγκατασταθεί σε αυτά. Ωστόσο, στις περισσότερες περιπτώσεις, επιλέξτε "Εργαλεία" ή "Ρυθμίσεις" και βρείτε την ενότητα που αντιστοιχεί στις ρυθμίσεις διαμόρφωσης για cookies ή για τη διαχείριση του απορρήτου. Λεπτομερείς πληροφορίες παρέχονται συνήθως από τον κατασκευαστή της συσκευής ή του προγράμματος περιήγησης σε ένα εγχειρίδιο ή στην ιστοσελίδα του.