Τηλεφ. Παραγγελίες
2510 831 643

0 items

Επιλέξτε τη γλώσσα σας

welcome to Leonidis company.

Επιλέξτε τη γλώσσα σας

Ερωτήσεις - Απαντήσεις

1. Πως κάνω μία παραγγελία

Επιλέγετε τα προϊόντα που θέλετε πατώντας προσθήκη στο καλάθι μόλις ολοκληρώσετε τα ψώνια σας πατάτε ολοκλήρωση της παραγγελίας  κάνετε Είσοδο ή Εγγραφή  και ολοκληρώνετε τα βήματα που ακολοθούν μέχρι την Ολοκλήρωση. Τόσο απλά...

Ιδιώτες: Θα ενημερωθείτε από εμάς τηλεφωνικώς αν υπάρξει κάποια έλλειψη σε κάποιο από τα προϊόντα που παραγγείλατε, ημερομηνίες λήξης (σε περίπτωση που είναι μικρότερες από 3 ημέρες) και οτιδήποτε άλλο που θα πρέπει να σας ενημερώσουμε έτσι ώστε να γνωρίζετε όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

2. Τα μεταφορικά έξοδα περιλαμβάνονται

Οι τιμές που βλέπετε στην ιστοσελίδα μας είναι τιμές από το κατάστημα μας ΧΩΡΙΣ μεταφορικά. Τα έξοδα μεταφοράς καθώς και πληρωμής (πχ. Αντικαταβολή) θα εμφανιστούν κατα την ολοκλήρωση της παραγγελία σας και εφόσον υπάρχουν θα προστεθούν στο τελικό ποσό της παραγγελία σας.

3. Πώς μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου

Η παραλαβή της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει είτε από το κατάστημα μας είτε στο χώρο που θα μας υποδείξετε εφόσον βρίσκεστε την Καβάλα. Σε περίπτωση που είστε σε κάποια άλλη περιοχή της Ελλάδος θα σας παραδωθεί είτε με την μεταφορική εταιρεία που συνεργαζόμαστε είτε με την Elta courier ανάλογα με το τι θα επιλέξετε κατα την ολοκλήρωση της παραγγελία σας.

4. Υπάρχει ελάχιστη παραγγελία

Ιδιώτες: Ναι υπάρχει ελάχιστη παραγγελία και το ποσό είναι 10€

5. Πως μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου

Η παραγγελία σας μπορεί να πληρωθεί με τους παρακάτω τρόπους

  1. Με μετρητά (Παραλαβή από το κατάστημα )
  2. Με την παράδοση της παραγγελίας μετρητά ή πιστωτική - χρεωστική κάρτα (ΜΟΝΟ για την πόλη της Καβάλας)
  3. Με αντικαταβολή (έξοδα αντικαταβολής 3,00€)
  4. Με κατάθεση σε Τράπεζα
  5. Μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners.
  6. Με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass.
  7. Με αποστολή χρημάτων μέσω συστήματος μεταφοράς χρημάτων (MoneyGram)

6. Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου

Η Ακύρωση της παραγγελίας γίνεται αποδεκτεί εφόσον ΔΕΝ έχουν παραγγελθεί προϊόντα ειδικά για την παραγγελία σας ή Δεν έχει αποσταλεί.

Στις παραπάνω περιπτώσεις καθώς και σε περίπτωση αδυναμίας εκτέλεσης της παραγγελίας γίνεται και Επιστροφή Χρημάτων (υπάρχει περίπτωση να αφαιρεθούν τα έξοδα της αντίστροφης μεταφοράς.).

Σε κάθε άλλη περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας

7. Μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα

Να λάβετε υπόψη ότι η εταιρεία "ΛΕΩΝΙΔΗΣ" διατηρεί το δικαίωμα της μη αποδοχής επιστροφής εμπορευμάτων.

Επιστροφές χρημάτων ΔΕΝ γίνονται μόνο αντικατάσταση προϊόντων.

Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται με μεταφορικά έξοδα που βαρύνουν τον πελάτη.

Απαραίτητη προϋπόθεση σε κάθε περίπτωση είναι το επιστρεφόμενο είδος να έχει άθικτη και πλήρη τη συσκευασία του και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς του.

Σε κάθε περίπτωση επισημαίνεται πως τα έξοδα αποστολής που χρεώνονται στο πελάτη για την αποστολή και παράδοση της παραγγελίας του σε αυτόν, δεν επιστρέφονται.

8. Απορίες

Εάν για οποιοδήποτε λόγο έχετε απορίες για κάποιο από τα παραπάνω παρακαλώ επικοινωνήστε στο +30 2510 831643.

© {2023} Leonidis Company. All Rights Reserved. Designed By Zachapan - Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ. : 20625530000

Please publish modules in offcanvas position.